Vardag

.. och så var man tillbaka till vardagen igen. När jag klev in på jobbet klockan ett idag, så kändes det som vanligt som att man aldrig varit borta. Men att det kan göra så mkt, hela dagen full av energi .. o ingen aning vars den kommer från, eller det har jag kanske men ändå :) Så nu har jag plannerat en omhängning av butiken tills på onsdag, bara hoppas att jag har samma härliga eneri då, haha!

Borde egentligen varit o tränat ikväll, efter allt smarrigt jag stoppat i mig, men eftersom jag fortfarande äter min penicillin så hoppade jag över det. Men imorrn äter jag min sista tablett .. o då sjutton ska jag väl ändå vara frisk så att jag kan köra igång ordentligt igen :)

Kanske ska ta tag i resväskan som står o väntar, eller .. kanske lät soffan roligare. Hursomhelst godnatt o på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback