Veckan som gick

En vecka går riktigt fort, alldeles för fort. Men det har varit en helt underbar vecka tillsammans med min älskling!

Vet inte riktigt vart jag ska börja, men .. Lägenheten var helt klart över mina förväntningar efter bilder jag sett, riktigt mysig faktiskt :) Vi har hunnit vara på stan två dagar, varit på IKEA, varit förbi Freddes jobb, och självklart en massa mys ;D

En sak som jag bara måste berätta, och som förmodligen alla som varit i Oslo reagerat över; det är över-/undervåningar i varje affär. Jag skojjar inte, hur stor eller liten butiken du går in i än är .. så är den på minst två plan :) Först la man inte märke till det, men när man väl gjorde det blev det nästan skrattretande efter ett tag :D haha!  Finns säkert massa saker mer att berätta, men det tar vi sen.

Ville inte alls hem igår när det var dags, o jobbigt var det självklart .. men snart kommer han faktiskt hem igen. Ska bara klara mig i en månad till nu. Sen är han äntligen hemma :)

Saknar dig redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback