Tidiga mornar

Jag vet att jag inte ska klaga, för det tillhör mångas vardag .. men jag är så sjukt trött. Igår kväll fiick jag ett sms av min chef där det stod "Hej jossan! ses vi imorrn klockan 8?" Det var dags för inventering, och som sagt så tar man alla timmar man bara kan i dessa perioder.

Att stiga upp var lättare än väntat, o när jag väl kom till jobbet var jag pigg, glad o redo att sätta igånt o räkna. Men nu, nu är det helt andra visor .. skulle lätt somna sittandes om jag bara slappnade av! Men det ska ja inte göra, har maten på spisen o om ca 45 minuter så står jag på korpen o pumpar. Förmodligen kommer det att pigga upp mig för ett tag iaf :)

Igår fyllde min kära lillalillasyster år, 16 hela år, grattis i efterskott :) Så kvällen tillbringades hemma i Norrfjärden med hela familjen. Alltid trevligt när alla är samlade.

Ne om ja nu ska ta o röra på mig innan jag faktiskt somnar .. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback