Ställ om klockan!

Jag hann inte ens se ett halvt avsnitt av sats igår, innan jag somnade. Vaknade efter ca en timma o begav mig till äsngs för att fortsätta sova. Tack o lov att jag känner mig själv så bra att jag hade förberett allt :) haha!

Vaknade oväntat tidigt imorse o kände mig riktigt pigg, men klockan var för lite för att stiga upp så jag låg och snurrade ett tag innan jag slutligen tog mig i kragen o kravlade mig upp. Donade lite och begav mig sedan till coop för att handla lite frukost och andra nödvändigheter. Kom hem, ställde mig o lagade frukosten, tittade på klockan och var så nöjd att jag hade tagit mig upp i tid o att jag fortfarande hade hela dagen på mig .. 

.. Men denna känsla varade bara i några sekunder, innan det plötsligt slog mig. JAG HAR JU INTE ENS STÄLLT FRAM KLOCKAN ÄNNU! Jaja, nu är det gjort iaf .. plötsligt känns det som att tiden gått jättefort, vilket den iofs gjorde. Så nu ska ja ta o städa undan här hemma o göra lite fint innan jag bänkar mig i soffan för resten av kvällen. Måste ju förbereda för min prins som kommer hem :) För när en ny arbetsvecka börjar, så blir det i vanlig ordning inte mkt gjort.  

Vad gör du denna söndag?


Kommentarer
Postat av: Josefin w

hihi, du är rolig du :)

Jag åkte på jobb idag. Hanna hade fått magsjuka :( Så vad gör man inte för laget? :) Som tur är var ju det bara fyra timmar :)



Snart ska jag äta pizza ! Kram

2009-03-29 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback