Snabb uppdatering

Idag har minst sagt varit en lång dag. Steg yupp redan klockan fyra, ni som känner mig fattar vilken bedrift det var ;D Sedan har dagen gått riktigt fort, ända tills jag kom hem för ungefär en timma sedan.

Var ju som sagt på kurs idag i Stockholm. Riktigt kul o givande måste jag säga. Kursen var inriktad på produktkunskap, färganalys, kroppstyper och dresscode. Så nu ska jag väl veta det mesta om de vanligaste materialen i kläderna vi använder, kunna säga vilka olika "årstider" olika personer tillhör, veta vilka plattgyper som passar olika kroppstyper och sedan även ha viss koll på vilka kläder som är mest lämpade för speciella tillfällen :) Låter det inte kul så säg?

Längtar nästan tills man jag ska få komma till jobbet o börja se hur man kan använda sig av den kunskapen i det vardagliga jobbet :) Även om jag förmodligen kommer behöva läsa på alla häften o anteckningar endel innan det sitter som ett rinnande vatten ..

Nu är jag så trött att ögonen går i kors, öppnar imorrn .. så det är hög tid att jag tar mig isäng!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt, då kan du analysera mig i sommar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback