Pyamasparty!

Helgen har susat förbi, men den har varit riktigt bra! Jobbet igår var nästan lika kul som jag hade föreställt mig, och det lade ju självklart en bra bas för fortsättningen av dagen .. :)

När klockan var kring sju började tjejerna ramla in, en efter en, alla med täcken o kuddar :D Måste säga att det var en riktigt klockren kväll, natt o morgon med mina absolut bästaste vänner. Tusen tack ska ni ha, vi kan väl göra om det någon gång?

Vi såg självklart Melodifestivalen, känns rätt skönt att den är över nu. Men hur röstar vi egentligen? Har nog inte riktigt smält vilket bidrag det är vi skickar vidare till den stora finalen, och jag är väldigt tveksam att detta ens är ett bidrag som jag kan lära mig att tycka om. Nåja, det blir väl kul att se de andra ländernas låtar iaf :)

Resten av kvällen bestod självklart av en massa, massa tjejsnack .. precis som det ska vara. Men vi tog oss faktiskt en paus o såg Twilight, riktigt riktigt bra film :) Jag tror att måga av oss var lite tveksamma i början, trots att den fått riktigt bra betyg. Men den visade sig självklart att den var värd vartenda ett .. Se den om du inte redan gjort det!

När vi imorse tagit oss upp, fortsatte allt surr till frukost. Sedan bestämmde jag, Jossan o Ida W oss för att ta en prommis runt Fårön då det var riktigt härligt väder ute. Och gissa om det var härligt? JAJJEMENSAN! Solen sken hela tiden och det var helt klockrent.

   

   
   
   

När jag sedan kom hem var jag slut som artist, 1,5 mil gör sin inverkan, så jag somnade på soffan. Men vaknade efter en timma med helt nya krafter :) Så nu har jag hunnit med massa nödvändigheter som jag slipper ta i tu med i veckan. Det känns skönt :)

Jisses vilket långt inlägg, så blir det om man inte är flitig med att uppdatera. Imorrn är det iaf jobb som gäller, men inte förrens klockan ett. Innan det ska jag till frissan o få mig en ordentlig behandling, det tackar man verkligen inte nej till ;D

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback