Påminnd

Min älskade pappa ringde tidigare ikväll o påminnde mig om att jag inte uppdaterat bloggen på ett par dagar. Så då kännde jag att det var dags. Men precis som förra veckan så händer det inte så mkt spännande just nu.

Dagarna går ialla fall riktigt fort, o imorrn är det helg igen. Det betyder också att jag betat av alla de åtta dagarna som jag pratade om tidigare .. och får mig en dags välförtjänt ledighet :)

Denna torsdag har iaf sett ut som sådan, jobb 9.30-16.00, sen blev det en sväng på stan .. blir alltid så när jag slutar tidigt :) Sedan hem o få i mig lite mat, korpen (gick mycket bättre idag, tredje gången gillt alltså), sedan var det ju kvällsöppet i ett par butiker i stan.

Så efter träningen mötte jag upp med Susanne och gick o fyndade lite. Bäst att sätta sprätt på lönen ;D Väl hemma så dog jag i soffan i vanlig ordning, o nu har jag precis tagit mig upp o gjort mig klar för kvällen .. så nu återstår det bara att säga gonatt o full fart mot helgen :)

Förresten, nu är det mindre än en vecka innan min honey äntligen kommer hem. Kan knappt fatta att det är sant! Jag vet en som kommer sväva på små rosa moln nästa vecka ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback