Lunch med Idol-Kevin :)

Det är inte så seriöst som det kanske låter. Men faktum är att det är sant :) Jag visste ju att Kevin skulle ha en spelning i Gallerian idag, och det märktes minst sagt när jag tog mitt pick o pack o traskade iväg på lunch .. men att han skulle sitta uppe i vårt personalrum o dricka kaffe, det hade jag ingen större tanke på. Så samtidigt som jag satt där o åt mina mackor o min yogurt så hann vi prata om lite ditt o datt. Ja, han är precis lika rolig o flummig som han framställs i tvrutan .. om inte ännu roligare, det är ju trotts allt behind the scenes ;D

Jag må vara lite töntig, men jag tyckte att det var riktigt kul!

Hursomhelst, så var det ju ikväll äntligen dags för mitt efterlängtade bodypump pass .. det gick mycket bra, men måste väl medge att det känndes i vissa övningar att man inte tränat på ett par veckor. Men snart är jag där igen :) Hade även lite energi över efter passet, så tog mig 20 minuter på bandet med både lite prommis o löpning .. nu är jag nöjd för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback