Lovley lördag

Vilken skön dag det har varit. Helt lovley :) Började med att jag sov, sov, sov .. o sov lite till. Behövde inte ens kämpa med att få ligga kvar, vaknade av mig själv där kring halv ett, pigg o glad. Konstigt vore väl annars vid den tiden? :)

Tog iaf tag i lite husgöra och begav mig sedan till stan o mötte upp med pappi. Ett par av mina absoluta favvo byxor, o två nagellack fick följa med mig hem. Igår på festen lånade jag ett svart nagellack, o kom på att det faktiskt är riktigt snyggt .. så jag var tvungen att inhandla ett eget. o nej pappa, jag har ingen mörk period i mitt liv ;D haha!

Kvällen har spenderats med min bästaste Josefin. Såg melodifestivalen, o jag tror att vi båda kom överrens om att det börjar bli lite tradigt nu .. men nu vet vi ju vilka som tävlar nästa helg iaf :) Efter det började sökningen efter någon bra film att se, o efter många om o men så bestämmde vi oss för att se John Tucker must die. En ritkig trejfilm, helt i min smak :)

Har just kommit hem, ska stoppa nått i min hungriga mage .. sen blir det sängen. Det kan bli en tur till stugan imorrn, hoppas på bra väder :) Gonatt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback