Ledig fredag

Det har varit lite tunnt med uppdatering de senaste dagarna, men faktum är att dagarna i sig har varit rätt tunna. Idag är det i alla fall fredag o full fart mot helgen. Började dagen med att stiga upp tidigt o få i mig min dagliga gröttallrik innan det bar av på ett lunchpass podypump. Jag vet inte, det var andra gången på den nya releasen .. men det känns inte som att jag tar ut mig 100%. Är det bara jag eller?

Nu har jag just duschat o ätit lunch. Tror jag ska sitta här o flumma lite, sedan blir det en snabbis på stan och en behövlig tripp till coop. Ikväll tror jag att jag o Ida skulle slå ihop oss o hitta på nått kul :) Det blir perfekt! Måste se till att njuta till fullo av denna lediga dag, för nästa kommer inte förrens om 8 dagar .. ojwoj!

Förresten, nån som kan komma med nått middagstips? Jag har noll inspiration, så i värsta fall blir det parisare eller hamburgare .. men de funkar väl det med i guess :)

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Prova soppan som jag skrev om tidigare den är Jättegod! Jag är vanligtvis ingen soppfantast med kombinationen av tomat och kryddningen blir verkligen gott.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback