Jag har överträffat mig själv

Det blev ingen tripp till stugan idag. Men vad det däremot blev var en prommenad runt fårön. YES, nu är det bara det där med slalomåkningen som återstår ;D

Det var preics sådär härligt som jag hade föreställt mig. Visst vädret hade kunnat vara bättre, o det var blåsigt. Men med bra kläder så var det absolut ingen fara :) Så på knappt två timmar hade jag o pappa gått hela 1,3 mil .. det är inte illa pinkat!

Jag har också överträffat mig själv, med dagens middag. Jag är en sån typisk följa-recept-till-punk-o-pricka typ, men idag vågade jag exprimentera, o det blev faktiskt ritkigt riktigt gott :) Så nu sitter jag här mätt o belåten o faktiskt ganska stolt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja tänka sig att du hittade :D Det kan ha med att göra att jag länkade sidan på msn, meeen det är bara en gissning =) Jodu det är fina fisken, har bara så sjuuukt stressigt nu med allt som heter jobb, körkort och skola. Hur är det med dig? Kramis :)

2009-03-09 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback