Helgsysslor

Sitter här o är alldeles trött, bode lägga mig egentligen .. då skulle jag kanske ta mig upp i tid imorrn med o inte sova bort hela dagen. Men det känns lite konstigt, klockan har ju just passerat tolv .. en lördag. Hallå?! Dom har ju inte ens börjat väsnas på kalles ännu ;D haha!

Får se hur det blir, ska bara knappra ner några (o)vettiga meningar o sedan lägga mig i soffan o se lite SATS. Misstänker att ögonen blir tunga redan efter några få minuter, så därför har jag redan gjort allt klart för natten .. Finns inget skönare än att lägga sig när ögonen är så tunga att de ej går att hålla öppna mer :)

Igår var det Let's dance final. Såg den tillsammans med Jossan o Hanna här hemma hos mig. Det var faktiskt riktigt spännande! Kunde inte ens i slutet bestämma mig för vem jag ville skulle vinna, men såhär i efterhand känns Magnus verkligen som en värdig vinnare :) Han är ju faktiskt den av dom två som verkligen gar utvecklats mest, även om Laila dansar riktigt ritktigt bra, men de har hon ju gjort ända sedan första programmet så ..

Helgen fortsatte i morse med jobb, gick smidigt o bra .. var även "vårvisning" i gallerian, så mkt folk o otroligt härlig stämning med livemusik o allt :) Fortsatte dagen med en fika på stan med pappa, en prommenad, o sedan lagade jag en riktigt god lördagsmiddag. När maten sjuknit ner bar det av till Nybyn tillsammans med Jossan o Jocke för att besöka hennes höggravida syster. Jösses! Man kan väl säga som så att man ser att det bara är ett par dagar kvar :D Magen hoppade o studsade allt mest hela tiden. 

Som vanligt blir mina inlägg så himla långa, det är jobbigt jag vet, men det är faktiskt inte meningen. Jag har nog bara problem att fatta mig kort :) Såå .. gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback