Fredag

Träningen igår gick inte alls så bra som jag hade hoppats på. Antar att det var min trötta kropp som spelade in, och på det var det ju också första gången på den nya releasen för mig. Men det blev gjort iaf :) Efter träningen träffade jag flera vänner, så blev väl sammanlagt över 2 timmar som spenderades i den där källaren.

Fredag idag, har varit en härlig dag på jobbet. Bra stämning, mycket folk .. o ja, kul helt enkelt. Ser nästan fram emot att jobba imorrn, o de är ju faktiskt inte varje dag man gör det :)

Kvällen har spenderats i Norrfjärden framför Let's dance. Det var helt klart Elisabeths tur att åka nu. Däremot kommer det bli riktigt intressant de kommande programmen, för frågar du mig .. så är de rätt jämt nu alltså!

Ne kanske man ska ta o knyta benhögen o masa sig isäng. Imorrn kväll är det ju faktiskt pyamasparty, o hur kul ska inte det bli?! :) Ne, bäst att vara pigg!

Önskar att du var här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback