Ett sista farväl

Idag var det dags att ta ett sista farväl av älskade farmor, det var dags för hennes begravning. Trotts att det var riktigt jobbigt så känns det nu i efterhand ganska bra. Nu har hon äntligen fått sin sista viloplats och jag hoppas att hon har det bra där hon är nu. Trotts alla tårar som föll, så var det otroligt fint o vackert. Ett stort tack till alla som medverkade!

Efter begravningen o minnesstunden for jag o jessica vidare till pappa. Vi passade på att ta oss en liten prommenad för att få rensa tankarna och prata ut ordetligt. Gick även och inhandlade gravljus som vi sedan gick o satte på graven. För mig är det så otroligt vackert o fridfullt när det lyser på gravarna.

När jag kom hem ikväll fick jag nästan panik över att det redan var så stökigt i lägenheten. Mamma som hade städat o gjort så fint när jag var borta (behöver jag säga att jag har världens snällaste mamma?). Så undertiden maten stod på spisen satte jag igång, det var ju mest saker som behövdes plockas upp o undan, eftersom jag naturligtvis inte lyckades packa upp resväskan igår så låg sakerna istället utspridda överallt. Men nu är det iallafall fint igen :)

Som vanligt har klockan sprungit iväg .. blir no ett eller två avsnitt Sex and the city innan jag tar mig isäng!


Vila i frid älskade, söta, lilla farmor
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback