En helt vanlig onsdag

Idag hade jag som sagt plannerat en omhängning av butiken, och vi genomförde den. Dock kan jag tyvärr inte påstå att jag hade samma härliga energi som i måndags .. men vi lyckades få ihop det iaf. Men kan väl inte påstå att det är klart. Som tur är så öppnar jag imorrn, så det är full rulle direkt från morgonen. Lika bra är det, då går tiden undan :)

Annars då? Jo, när jag kom hem från jobbet, lagomt trött, så blev jag överlycklig när jag såg att det har börjat en ny säsong av Grey's anatomy! Detta kan vara en av de få serier som jag verkligen följer så ofta jag kan o kommer ihåg :)

Imorrn är det äntligen dags för träning igen, nu hoppas jag att jag har vilat ordentligt för jag är taggad!!! :D

Äh, har inget vettigt att komma med .. sitter o lyssnar på rättegången även ikväll, hur mkt man än lyssnar .. så går det bara inte att förstå. Huvva, hoppas bara att det är över snart o att han får ett ordentligt straff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback