Effektiv tid

Fy på mig, egentligen borde jag göra allt annat än att sitta här. Men ni vet hur det är ;D Ialla fall så har det varit full rulle idag. Vaknade först av ett samtal av Elina som sa att hon var sjuk o undrade om jag kunde börja en timma tidigare, så vi kunde täcka upp dagen. Självklart! (man måste ju kämpa för alla timmar i dessa tider..) Så upp o hoppa, vidare till frissan för att fräscha till håret lite, sedan jobb 12-19 o efter det full fart mot Korpen o intensiv gympan :)

Har alldeles precis kommit hem, har lite mat på spisen, ska hoppa in i duschen medan den kokar (det gäller att vara effektiv), sedan borde jag vara i säng illa kvickt. Imorrn ska jag nämligen på utbildning i Sthlm, vilket betyder att jag ska vara på plats på taxistationen kl 06.00 .. o jag som inte ens vet vad jag ska ha på mig ännu, nåja .. det löser sig alltid! :D

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback