Dubbla pass

Helgen bara swoschade förbi i en väldig fart. Det har iaf varit en lugn o skön helg, blandat med jobb då såklart. I alla fall så är det nu en ny vecka, och den har börjat ritkigt bra. När jag kom på jobbet idag så beslutade jag mig för att hänga om butiken, igen. Känns som att det var nyss, men samtidigt så gav den mig ingenting .. så det gjordes. Som vanligt med dessa projekt så tar det hela dagen :) Ganska skönt, speciellt såhär dagarna innan löning så det kan vara ganska lite folk.

Sedan skyndade jag hem för att äta o göra mig i ordning för Korpen, där det faktiskt blev två pass på raken för min del. Onödigt hurtigt, jag vet, men det var skönt :) For iaf på Bodyjam som jag så länge tänkt, så bäst att passa på när det passar. Efter det var det dags för intensivgympa i vanlig ordning, o ja kan säga att jag var rätt slut när jag kom hem.

Nu har jag just ätit upp lite kvällsmat, ska borsta tänderna o sedan hoppa isäng .. o klockan är inte ens elva ännu, hoppas att jag klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback