Åhléns!

Redan tidigt i morse ringde Sofia till mig och berättade vad som stod i tidningen, att Åhléns slår igen portarna på Prästgårdsgatan i höst. Det var ju detta som inte fick hända, o som alla sagt inte kommer till att ske. Nu är det bara hoppas att någon kan hjälpa till så att det kommer lös ett tillräckligt bra läge så dom bara behöver flytta. Det är mitt hopp iaf.

Som gammal anställd där så kan jag knappt tro att det är sant, jag som så småningom skulle komma tillbaka o jobba där, hur ska det nu gå? Ne, men jag fortsätter tro att det kommer ordna sig. Med tanke på hur länge kedjan funnits i stan tror jag att det är många som kommer till att reagera, o jag hoppas att det i sin tur kan få andra parter att agera. För visst skulle det kännas fel utan ett Åhléns i stan?

Nu ska ja iaf inte tänka mer på det, iaf inte idag. Har just kommit hem från jobbet, har varit så mkt idag så jag hade riktigt svårt att slita mig .. men tillslut så :) Ska ställa maten på spisen o sedan börja fixa mig o byta om. Ikväll är det nämligen fest för Ida Ö som fyller år på söndag (om jag minns rätt?) Grattis i förskott, jag ser fram emot en riktigt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback