Äntligen helg

Nu är det äntligen helg, igen! Inte för att jag klagar, men tiden går verkligen fort .. ibland skrämmande fort. Hursomhelst så har dagen varit bra, mycket folk på jobbet o då går allt så mkt lättare .. och fortare såklart ;D

Ni vet träningsvärken jag pratade om igår, som jag längtade efter, den kom .. ordentligt. Så nu längtar jag inte efter den mer, nu vill jag bara att den ska bort bort. Iochförsig så känns det ju skönt att känna att det gjort någon verkan :) Kan däremot bli intressant att se vad mina ben tycker om att trippa omkring i klackar imorrn då det nalkas fest, haha! Men det ska nog gå bra.

Har just ätit middag, ska bara vila magen ett litet tag sedan bär det av till Sofia där det ska bli till att nöd-färga hennes hår, men självklart ska vi även se Let's dance. Har ingen koll på vad det är för danser idag, men som vanligt håller jag alla mina tummar för Laila Bagge. Vem jag tycker ska åka ut? Carl-Jan, självklart. Tycker att han är en lite små-äcklig gubbe, huvva!

Trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback