Uteaktiviteter

Attans rackarns! Kom just på att jag skulle gå in på sas.se för att kolla priset för min Norge-resa om jag flyttade hemresan ett par dagar, och vad får jag se? Naturligtvis har de höjt priserna! Men det är fortfarande lätt värt det :) Bara jag får tummen ur o bokar nån gång innan de trissas upp ännu mer .. Kanske får jag det gjort i veckan.

Jag har också kommit på två saker som jag verkligen vill hinna göra innan vintern är slut, utöver påsken som är självklar! Det första jag vill göra är att ta mig till en slalombacke o åååka. Det är sjukt många år sedan jag stod på ett par slalomskidor, och det skulle vara såå kul :) Dock återstår det ju att se om jag fortfarande behärskar det, men det blir ett senare problem.

Det andra jag verkligen vill göra är att gå fårön runt. Jag ser framför mig en solig vinterdag, kanske ett par minusgrader, en liten matsäck med mackor, varm choklad och lite frukt. Kan inte förstå att jag aldrig gjort det innan, men bättre sent än aldrig. Är du med mig? :)


        

Härliga vintertider! Bilderna är från Januari förra året i Auktsjaur :) 



Kommentarer
Postat av: Josefin Wallinder

Jag följer dig runt fårön :) Har nästan redan packat chokladen ;) haha! Vi ses sockerbäret mitt!

Postat av: ida

jag är också på! :)

2009-01-29 @ 16:11:00
URL: http://idoomin.blogg.se/
Postat av: becca

åh gud vad mysigt det lät. jag skulle gääärna följa, synd att det är lite långt :S

2009-01-29 @ 21:48:45
URL: http://rebeccamoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback