sova sova sova

Om jag ska beskriva denna veckan i ett enda ord, så måte det bli sova. Känns inte som att jag gjort annat, helt seriöst. Men jag antar att det var behövligt för att få bukt på min förkylning o bli frisk nån gång. Så nu hoppas jag att min kropp är lika snäll med mig o blir frisk, som jag varit med den o vilat ;D

Idag är det söndag, helgen har verkligen sprungit förbi i racerfart. Ska ta och göra mig lite mysfrukost o njuta av det sista av julen, sedan ska jag nämligen, motvilligt, plocka bort julen o fram med vardagen igen. Känns inte alls kul men det måste göras. Gör jag det inte idag är jag rädd att det inte blir gjort förrens nästa helg, i bästa fall. Nåja, det är ju bara ett år tills nästa gång :)

Vad pysslar ni med denna söndag?

Vädret är ju underbart ute, så vore det inte för min förkylning vet jag iaf vad jag skulle göra. Men får hoppas att det kommer många fler fina vårdagar frammöver så även jag hinner med :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Låter som ett mycket smart drag av dig att ha tagit det lugnt och sovit mycket. Tar man ut sig brukar ju bara förkylningarna bli värre och värre.



Vi är tillbaka i Stockholm och vardagen igen. Rätt skönt att få komma in i sina egna rutiner och sova i sin egen säng även om veckorna i Pite var härliga.



Vilken fantastisk överraskning du fick i jul då. Va kul!



Sköt om dig!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback