Sjukling

Naturligtvis ska man gå och dra på sig en förkylning. Jepp, hade känningarna redan i söndagskväll och igår när jag kom hem från jobbet var det ett fakrum. Men jag ska inte klaga, jag är inte helt däckad som man hör så många andra.
 
Passade iaf väldigt bra att det var stängt idag så jag fick mig en dag ordentlig vila. Hade egentligen massor med saker som jag hade tänkt ta itu med här hemma, men det har inte blivit mkt gjort kan jag meddela .. riktigt så pigg är jag inte.

Imorrn är det jobb som gäller, hoppas att det går vägen. Men jag brukar vara rätt envis, så det ska nog gå bra :)

Nu ska jag ta mig en stor kopp te med äkta honung och se ett, eller ett par, avsnitt av sex and the city. Sen ska jag ta mig isäng så jag får ordentligt med sömn och orkar med morgondagen.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback