Helt klart godkänd




Hemma igen från bion, och filmen var mkt bra. Helt klart sevärd! En såndär film som man blir rörd av och som verkligen talar till en .. mm, se den :) Det känns nästan som en sån film som man nån gång måste se, som pappa sa lite utav en kultfilm.

Nu är det snart läggdags. Har morgondagens lunch på spisen, korvstroganoff o ris ska det bli, exklusivt va? ;p Eftersom att vi har fått dra ner timmarna lite på jobbet så har jag beslutat mig för att försöka att inte gå hem på lunch som jag brukar, utan istället ha med mig och äta på jobbet .. och på så sätt spara in lite extra tid :) Får väl se hur länge det håller .. Det är ju faktiskt riktigt skönt att få gå hem under lunchen, bara sitta i lugn o ro, äta lyssna på radio o läsa dagens post. Men jag har iaf varit duktig och försökt plannera veckans luncher så en vecka ska jag nog klara iaf ;D haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback