Ha begär!

Precis som jag trodde så blev jag mycket piggare såfort jag kom in i Korpens lokaler, och passet var precis lika härligt som jag hade föreställt mig :) Ser nästan fram emot träningsvärken imorgon, haha!

För ett par dagar sedan började jag fantisera om några skor, sedan dess har jag bara kommit på mer o mer fördelar med just en sådan modell. Då gällde det bara att hitta den perfekta, o det tror jag att jag har gjort .. Men den går inte att få tag på, iaf inte i min storlek, hur mkt jag än sitter o klickar mig fram på olika sidor :( buuh! Men men, ännu är inte våren här så skulle inte just den dyka upp, så kasnke jag hittar någon liknande iaf!

Se, nu är klockan redan elva (vars försvinner tiden?). Nu ska jag huvudstupa i säng, Go'natt!


Kolla in skönheterna ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback