Gott nytt år ..

Gott nytt år, och god fortsättning! Jag vet att uppdateringen den senaste, eller de senaste veckorna varit kass. Men jag har mina förklaringar. Först var det ju som sagt jul o hela faderullan, sen mina vänner .. fick jag mitt livs överraskning. Var bjuden hem på middag hos mina svärföräldrar i måndags, och vem kommer inklampandes när jag sitter i köket och väntar på maten om inte min älskling. Lyckan var total!

Så som ni förstår så har jag prioriterat annat under veckan som gått, med all rätt ;D Kan väl säga som så att det kunde inte blivit ett bättre slut o en bättre start på det nya året än vad det kom att bli. Perfekt är det enda ordet jag finner!

Nyårsafton firade vi tillsammans med nära o kära hemma hos Ida o Joel som bjöd på fantastisk mat o en oförglömmlig kväll. Tack till alla som medverkade :)

I övrigt så passerade veckan i alldeles för snabbt tempo, självklart. Men allt känns bara så bra. Igår var det dags för Fredde att fara tillbaka till Norge. Givetvis var det jobbigt, men jag vet ju nu att det går bra o snart är det ju också min tur att åka ner o hälsa på :) Jag längtar redan!

Hoppas att du, precis som jag, fick en bra start på det nya året! Ska bli spännande att se vad 2009 har att erbjuda.



Fredde o Jag på nyårsafton! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback