En dans på rosor?

Bodyjamen ikväll var ritkigt spännande. En hel del nya rörelser, det kommer nog att ta ett par ggr innan min kropp riktigt hänger med men jag ska ge det en ordentlig chans. Kan bli riktigt kul när man lär sig vara cool o vicka på höfterna ordentligt ;D

Märkte just att Into the blue just börjat på sexan, har sett den förr o har det för att den är bra. I huvudrollerna hittar vi både Jessica Alba och Paul Walker, bara en sån sak! Så har du lite att göra så är det mitt tips för ikväll :)

Ska slå mig ner i soffan så jag hinner se lite innan det är läggdags. Blir ett samtal till min prins ikväll också. Känns så lyxigt när jag får prata med han, går inte att ringa varje dag då det kostar ganska mkt tyvärr .. men det gör det hela ännu mer speciellt då det väl blir av :)


Miss you honeypie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback