Äntligen

Det kändes verkligen konstigt att ha så mkt tid på sig i morse, o mer eller mindre bara gå o vänta på att få fara till jobbet. Det är verkligen inte likt mig, fröken sista minuten ;p Men idag var det dags för det nya schemat att träda in .. även om det är väldigt skönt med lite extra tid på mornarna/kvällarna så känns det inte riktigt bra, kanske för att man inser att det lär göra vissa förändringar i lönekuveret! Men förhoppningsvis är det bara för en period, så kasnke lika bra att njuta medan det varar :)

Stod länge o weelade om jag hade ont i halsen eller inte, beslutade mig för inte och sprang direkt från jobbet ner till Korpen för ett gympa pass. Sååå skönt måste jag få säga :) Hoppas nu att jag är fit for fight o kan genomföra veckans plannerade träningar. Hade bland annat tänkt prova på Bodyjam tillsammans med Jossan på onsdag, det kan bli intressant :) Så håll tummarna!

Klockan har redan passerat tolv och jag ska nog börja dra mig mot sängen så smått. Börjar iofs ett imorgon också, så jag kanske hinner med ett eller annat sex and the city avsnitt innan det är dags. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback