Vårsol?

Med risk för att det kan låta lite tjatigt, kände ni hur underbart väder det var ute idag? Hade det bara varit ett par grader mildare hade det absolut varit förön-väder! :) Lägtar verkligen verkligen till den dag då det är dags, o jag vet att ni är med mig tjejer ;D

Besöket på vårdcentralen gick väl .. bra, antar jag. Vet inte med jag tyckte inte att jag blev så mkt klokare. Tog iaf två prover i halsen, det första visade sig att det inte var något o det andra får jag svar på till veckan. Så det enda jag egentligen vet är att jag "är lite svullen på höger sida" .. haha! Kanske ska försöka hålla mig från träning osv tills jag känner mig helt bra? Men det är ju sååå svårt när man väl kommit igång :(

Nu står middagen på spisen, sent som vanligt. Efter det ska jag vara lite effektiv o sedan blir det en ritkig soffkväll! Den teknade filmen jag tänkte se här om dagen blev aldrig av, kanske det blir ikväll istället .. den som lever får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback