Tillbaka till verkligheten

Lördagens fest tillsammans med tjejerna var helt klockren. Hade hur kul somhelst hemma hos Jossan, med massa tjejsnack som vanligt. Sedan bar det vidare till Kalles (andra gången irad nu, det tar sig), var riktigt trevligt o ruskigt bra musik på dansgolvet. Det kan göra så hiiiimla mkt :) Tror nog att den mesta tiden spenderades där om jag ska vara ärlig .. Riktigt mysigt att dom börjat med trubadur med, me like :D

Igår var det äntligen söndag, o första lediga dagen på en vecka. Det firades självklart med en redig sovmorgon! Sedan var det bara upp o hoppa o tillbaka till verkligheten. Behövdes verkligen städas här hemma så var duktig o tog tag i det, sedan blev jag bjuden på middag hemma i Norrfjärden, mycket uppskattat kan jag lova :)

Nu är det ny vecka, och måndagen har redan gått .. känner på mig att denna vecka kommer att gå fort. Dagen har iaf bestått av jobb, träning o sedan hamnade jag självklart i soffan framför Lipstick jungle och Prison break. Snart är det läggdags och imorrn ska jag äntligen ringa till SAS för att förhoppningsvis få mina biljetter bokade. YEEEY! Vill verkligen göra det nu så jag får nått att längta till på riktigt :) Snart får jag äntligen träffa min älskling igen! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback