Träning o stan

Jag tog mig upp imorse som jag hade tänkt o drog iväg på ett skönt bodypump pass :) Efteråt var det bara att dra hem o laga mat o duscha. Jossan var redan på ingång, o så snart jag var klar blev det en liten sväng på stan. Tack o lov blev det inte så mkt inhandlingar, måste verkligen försöka hålla igen .. både med tanke på Norgetrippen som jag självklart vill ha pengar till, men även eftersom att jag jobbar färre timmar nu o vet egentligen inte alls hur det kommer visa sig i lönekuvertet ..

Maten står på spisen, blir kycklingfilé med bulgur .. smaskens! Ikväll nalkas det tjejkväll, men först ska vi iväg till Öjebyn o lösviktshuset för att inhandla lite smaskigheter ;D Det blir en bra start på helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback