Tjejer o packning

Kalla mig knäpp om ni vill, men jag började just packa min väska :) Varför inte packa ner grejerna när det ändå är plannerat i huvudet? Tänkte att det var lika bra, så får jag ordentlig ordning på vad som ska hinna tvättas med. Däremot är det ju alltid samma visa varje gång väskan packas, det rymms knappt nått annat än kläder ;D Ska man vara borta en vecka, så har man med sig saker som räcker i minst två. Är det inte så tjejer?

Men jag ska allt spara lite plats så att jag kan ta med mig lite saker som mat tex. så att vi slipper handla så mkt där. Det är ju trotts allt mkt mkt billigare i Sverige :)

Nåja ..ska försöka släppa packningen nu, det är ju faktiskt inte ens bråttom ännu! Däremot är hög tid att sova, så vi får höras en annan dag istället :) Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback