Plogbilar

Ingen kan väl ha missat att snön fullkomligt vräker ner denna vecka?! Skulle vara intressant att veta hur mkt som landat på marken de sista dagarna, måste lätt vara över 0,5 m ..

Tro inte att jag klagar för att det kommer snö, no way, jag älskar snön .. iaf ett tag till ;D Men det som är irriterande är ju att man inte tar sig fram på varken trafikbanor eller gågator! Nu vet jag kanske inget om detta, men det känns som att plogbilarna väntar med att sätta fart tills det slutat snöa .. jag förstår tanken, men det kanske inte riktigt funkar om det snöar oavbrutet i flera dagar?

Var ute o gick en sväng när jag var hemma, men det blev ingen långprommis då jag fick plumsa fram på alla smågator. Nåja,  jag antar att det bara blev desto mer träning för mina ben :) Nu ska jag ta o lägga mig, ska plugga igen öronen med en gång .. nått säger mig att plogbilarna kommer att löpa amok ute på stadens gator inatt, o de hade jag tänkt slippa ;D hihi!

(vad bitter jag låter, men lite irriterande är det ju .. iaf för stunden, imorrn är det nog över!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback