Nackdelar

Jag har kommit på den absolut största nackdelen med att bo i liten lägenhet; Det känns alltid stökigt! Behöver inte alls vara mycket saker framme för att det ska kännas som ett bombnedslag. Lite tråkigt, men samtidigt blir det ju nått som sporrar en att försöka hålla undan iaf .. I mitt fall går det sisådär. Vissa dagar låter jag det totalt förfalla, men så får jag mina ryck o stökar undan med en gång, så det jämnar ut sig :)

Nu ska jag ta o äta upp min frukost (lunch?), haha det blir så när jag är ledig, sen ska jag försöka hinna springa några ärenden innan det är dags för min inbokade tid på vårdcentralen. Håll nu tummarna att det inte är nått virus som spökar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag höll tummarna! :>

2009-02-11 @ 17:58:47
Postat av: Anonym

hoppas de gick bra!

2009-02-11 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback