Melodifestivalen pt. 2

Som sagt så var det ju dags för melodifestival i lördags. Vad tycker ni? Jag är faktiskt lite besviken, men som tur är så var det ju bara en av fyra deltävlngar så jag ska nog hitta mig en favorit jag med :)

Tyckte i alla fall att Emlia var bäst i lördags, så tack o lov att hon gick vidare i alla fall. Resten .. njae, blev besviken på Alcazar, dom brukar ju ändå komma med riktiga partyhits men inte denna gång. Sedan det värsta för kvällen, enligt mig, måste vara "Snälla Snälla". Jag förstår att det finns människor som verkligen gillar denna typ av musik, men det var tyvärr inget som jag kunde ta till mig utav .. inte denna gång iaf. Nog om det, snart är det ny omgång, och det verkar som att det är ett starkt srartfält i Skellefteå på lördag.

Nu sitter jag bara här o fördriver tid, ska bara packa träningsskorna o vattenflaskan så blir det raka spåret till Korpen. Det blir ett gympa pass, har även fått med mig syster som ska följa o testa lite nu då dom har "öppet hus" :)

Bäst att skynda sig så att man hinner få en plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback