I morgon är det i morgon!

Inget sjusoveri denna helg inte. Nene! Klockan var ställd i morse, vilket inte precis hör till vanligheten på lediga söndagar. Men nu skulle jag upp för klockan 10.45 skulle jag möta upp pappa o Jessica utanför kyrkan för att medverka på dagens gudstjänst där de skulle tända ett ljus för farmor. Riktigt fint var det :) Därefter vidare till stan för att handla blommor, presenter och fika till farfar som fyller hela 85 idag, stort grattis!

När vi hade ätit upp allt fika o grattulerat farfar klart skjutsade vi hem Julia till Norrfjärden och sedan bestämmde jag o pappa oss för att vi inte orkade laga någon mat idag, så det blev sallad på Ängeln. Mums :) o nu sitter jag här, ganska nyss hemkommen och ska bara hämta andan och sedan styra kosan mot Bergsviken och Freddes föräldrar. Ska dit o umgås lite samt hämta lite saker som jag ska ta med mig till Norge. Fattar ni .. i morgon är det imorgon !!

Hoppas du haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vännen jag kommer att sakna dig massor medan du är borta! Men du förtjänar verkligen det här efter allt du gått igenom de senaste månaderna :) Du är guldvärd min vän, glöm aldrig det. Have a save trip! KRAM

Postat av: ida

shiiit nu får du ju träffa han :) så underbart! förresten, boka inte in nåt fredag 6 mars för då är det fest! jag fyller år den 8:e men det är ju toxic fredagen :P

2009-02-23 @ 17:17:34
URL: http://idoomin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback