Hej o hå!

Denna dag har verkligen sprungit iväg! Trotts att jag öppnade så har jag inte gjort "ingenting" på hela dagen. Kan inte alla dagar vara så? Kom fullt med grejer idag, det är så kul o se alla nyheter i alla glada sommarfärger. Då känner man verkligen att värmen är på väg, även om man inte tror det när man kommer ut. Men vänta bara, det smäller bara till :)

Sitter just nu o väntar på att maten ska bli klar, ska skynda mig o äta o sedan ska jag följa mammsen på ett Aerobic pass på Korpen. Detta trots min hals som aldrig ger med sig! Nu är jag less, så imorrn har jag en tid bokad på vårdcentralen. Hoppas verkligen att det inte är nån bassilusk som jag behöver penicillin för att bli av med, det skulle ju förstöra hela veckans träning och även helgens fest .. Men så illa ska det nog inte vara :D

Nu skuttar jag vidare, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback