Fredagen den 13e!

Det är visst fredagen den trettonde idag, so what? Jag förstår inte riktigt all denna hysteri runt denna dag. Vars kommer det hela ifrån egentligen? Jag tror ärligt talat inte att denna dag är mer olycksdrabbad än någon annan dag, bara att om det skulle hända nått .. så kan man ju alltid skylla på att det var fredagen den trettonde.

Tidigare i veckan kom jag på att det kanske är dags att beställa nya linser. Fick lite halvt panik när jag kom på hur längesedan det var jag bytte senast! Det är ju faktiskt inte att leka med det där. Så efter jobbet idag gick jag in till min optiker för att få ett "linsrecept" där det står precis vilken styrka, typ av lins m.m. som jag ska ha, samt att jag bad om ett prisförslag. Till saken hör att jag köpt mina linser på internet de senaste 2 åren, så jag var nära att tappa hakan när jag fick höra att dom skulle ha i det närmaste det dubbla som jag får betala när jag köper från internet. Det känns lite småtaskigt att köpa på internet istället för att gynna dom, men man är väl inte dum heller? Så nu ska jag slänga iväg en beställning så mina små ögon slipper plågas :)

Annars då? Jo misann, fredag idag .. har just ätit middag o dök direkt efter sista tuggan ner i godispåsen som var kvar sedan förra helgen. MUMS!

Ska ta o ringa syster snart, lutar mot att det blir ett besök hos henne tillsammans med mamma ikväll. Lär bli Let's dance som vanligt på fredagar, så hörde jag nått om kladdkaka, man kan ju allti hoppas iaf ;D Hursomhelst så blir det trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback