Basillusk

Äntligen fredag! Trodde aldrig att denna vecka skulle ta slut, det märks att det bara är dagar kvar till löning om man säger så. Husomhelst så jobbar jag även imorrn, men det är ändå helg :) Ska bli så skönt, kanske jag äntligen får lite saker gjorda. Känns som att tiden bara försvinner nu igen, känns som att det är så mkt jag ska hinna innan jag beger mig. Kan iofs låta töntigt när jag bara ska vara borta en vecka .. men ändå! Nåja, det ska no gå fint. Med lite plannering så :)

Det kanske är någon som undrar hur det gick med min hals? Dom sa ju till mig att jag skulle få svaret i början av denna vecka, så när dom inte hörde av sig antog jag att det inte var nått. Men då igår när jag kom hem från träningen o kollade igenom posten så hade jag iaf fått ett brev, o se på sjutton, det bor en liten basillusk i min hals :( Jag har inte inbillat mig trotts allt! Nu har jag iaf fått penicillin .. det dumma är dock att jag inte kommer kunna, eller vilja, äta detta förrens jag kommit hem från Norge, pga vissa biverkningar. Men har jag gått omkring med detta i över en månad, så klarar jag nog en vecka till :)

Nu ska jag sluta snakka gojja o vara social med Sofia som just kom genom dörren :) Snart kommer även Jossan, så det kommer bli en klockren myskväll. Let's dance är givet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback