Alla hjärtans dag




Idag är det dagen då vi runt om i världen visar mest kärlek till våra nära o kära,
alla hjärtans dag! Självl älskar jag denna dag, alla bara sprudlar av kärlek och man får chansen att berätta för en person hur mkt man tycker om denne, om o om igen. Självklart ska man alltid visa uppskattning till sina nära o kära, men .. det blir som ändå speciellt.

Hoppas att du fått chansen att visa lite extra uppskattning till någon idag, jag tror att alla har vi någon som vi kan skänka en extra tanke :)

Jag vill själv ge en stor kram till alla i min familj, för att ni är så underbara som bara ni kan vara, min älskade Fredrik som jag älskar av hela mitt hjärta, och till alla mina kära vänner .. jag är verkligen glad att jag har er vid min sida :) Jag vet att ni vet vilka ni är, så ingen nämd ingen glömd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback