Adios!

Egentligen har jag inte alls tid att sitta här. Men jag tänkte att det var på sin plats att önska alla en trevlig vecka, men ha inte för kul utan mig ;D haha!

Ska bara ta o borsta tänderna osv. sen blir är det godnatt. Ska upp riktigt tidigt för att hinna göra mig iordning och sedan ha gott om tid så jag kan packa det sista i lugn o ro, o hoppas att jag inte glömmer nått viktigt :) Klockan 8.15 har jag planerat (ha, jag kan jossan ;D) att vara i Norrfjärden för att sedan med mamma dra mig vidare till Kallax.

Nu ska jag sova, och jag antar att jag kommer ha underbara drömmar :) Ta hand om er allihopa så ses vi nästa vecka!

Snart är vi tillsammans älskling


Kommentarer
Postat av: Jossan (w)

Åh vad roligt att höra dig såhär glad :)

Ha nu riktigt roligt i Norge, och lova att du kommer hem på utsatt tid :) Då måste vi träffas så jag får höra hur bra ni haft det :) Lycka till med resan!

PussochKram :)

2009-02-24 @ 09:53:56
Postat av: Sofia

Ha en underbar resa vännen min, vi ses absolut när du kommer hem! :) Tusen kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback