Långledig!

Halleluja! Äntligen är påsken här, och därmed långledigt. Det känns så otroligt skönt och jag kan knappt vänta tills imorrn då det äntligen bär av upp till Freddes mormor o morfar, som jag längtar :) Förhoppningsvis blir det en helg full av skoter, fiske, sol och självklart avkoppling. Tror att det är ett av de få ställena där jag verkligen kopplar av.

Men än så länge är det bara onsdag, och även denna dag har fyllts av sysselsättningar. Först var det jobb, efter jobbet blev det en snabb sväng på coop för att handla nödvändigheter inför helgen osv. Sedan vidare hem, laga middag och påbörja packningen, vidare till Bergsviken där det hölls inredningsparty hemma hos Jossans mamma. Var ritkigt trevligt, o fanns absolut saker man hade kunnat handla .. däremot blev det inget utav den varan då jag verkligen inte har många kronor till övers just nu, tyvärr. Men det kommer fler tåg :)

På vägen hem for vi även och hälsade på hemma hos Sandra o Marcus, ingen utav oss hade varit o sett deras hus. Det var riktigt fint må jag säga, och så mycket som hunnits göra på bara några månader! När jag sedan kom hem var jag redo att ligga i soffan o avnjuta lite Grey's innan packningen o sysslor fortsatte, men ack så lurad, hockey hela kvällen :( Nåja, antar att jag fått mer gjort istället .. sitter i alla fall just nu o har lite förg på fransar o bryn, kan vara bra att ha med tanke på att det blir en hel helg utan smink.

Bäst att jag går o sköljer av nu innan det blir för mörkt, sedan fortsätta packa så att det är klart tills imorrn :)

G L A D  P Å S K  ! !

Kommentarer
Postat av: Josefin W

Fy farao vad du är dålig på uppdatera! Du får skämmas ordentligt nu!! (nej, så arg är jag inte :) Men en uppdatering önskas av damen :)) Hihi

2009-04-23 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback