Jag lever!

Ni kanske inte tror att det är sant, men ja, jag lever faktiskt. Mer än väl därtill :) Som sagt så kom ju Fredde hem natten mot tisdag, så onsdag efter jobbet var det raka vägen mot Bergsviken. Såå underbart att äntligen få träffa min prins! Låg till en början bara i sängen o pratade o pratade i flera timmar, kändes så nderbart att äntligen få ha han hemma :)

Fortsatte sedan hem till mig, eftersom jag skulle upp o jobba torsdag. Jobb heeela dagen dessutom, 9.30-21.30 .. tjejkväll ni vet :) Men det var kul det också, riiiktigt mycket folk i rörelse. Kom hem som en död häst och slängde mig i säng för att orka upp o jobba fredagmorgon igen ..

Efter fredagens pass blev det middag i Bergsviken, igen. Sedan var tanken att vi skulle umgås tillsammans med Jossan o Jocke, men eftersom vi är så sega o alldrig kommer oss iväg (+att vi var tvugna att handla) så blev klockan mycket så vi bestämmde oss för att ta det en annan dag. Så det blev en riktig myskväll här hemma istället, ioförsig inte mig emot men förlåt oss kära vänner ;D

Så var det lördag, jobb igen. Men nu är det helg .. Funderade där ett tag på att vi skulle ta oss ut o träffa lite folk, men jag somnade i soffan o Fredde hittade nått intressant att se på tv. Så vi blev hemmavid ikväll med :) Lite toffligt jag vet, men vi har ju faktiskt mycket att ta igen :D haha!

Nu vet ni ialla fall att jag lever, vi lever .. ska återigen krypa ner i soffan o bara mysa! Hoppas att ni har en bra helg, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback