En helt vanlig torsdag, I guess

Dagen började tidigare än vanligt när jag med sega ben o trötta ögon kravlade mig utpp ur sängen, bildligt talat! Ännu tidigare morgon idag, jag vet att ni stiger upp tidigare, men personalmöte väntade iaf. Måste säga att det gick ganska bra, för de flesta av oss .. Resten lämnar jag osagt.

Sedan har det varit en riktigt bra dag faktiskt, mkt folk o många glada miner, såklart att man blir glad själv med då :)

Hann även klämma in en snabbis på stan, och hittade naturligtvis en kjol eller klänning om man så vill (bild
här), så nu har jag iaf nå nytt att ha på mig på lördag .. även om jag hade tänkt gräva fram nått gammalt i garderoben, sedär hur det kan gå ;D

Har just kommit hem från ett ordentligt bodypump pass och nu längtar jag efter att få lägga mig i sängen o blunda, tänk att det kan vara så skönt att sova :) inte konstigt att man tillbringar så många timmar på det i en livstid ..

Har ni förresten tänkt på att det snart är vinter, det kändes tydligt ute idag, o hur underbart är inte det?! Det betyder snart snö (förhoppningsvis!), och det i sin tur betyder snart jul. Kan man längta mer? Fick jag så skulle jag börja plocka fram julsakerna redan nu .. men jag ska hålla mig, iaf nån vecka till :) haha!



Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen åh, har du gjort dig en blogg! Kul, då kan jag hänga med i vad som händer i ditt liv!



Sköt om dig!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback