Nu har han farit ..

Faktiskt, det är sant. I söndags eftermiddag lämnade min prins staden i en gammal opel o påbörjade sin Norgevistelse.
Blev en jobbig dag med många tårar .. Men som han sa; "Nu när jag far, så kommer jag ju hem snart!", och det är ju faktiskt sant. Kan meddela att nedräkningen börjat, även om vi inte vet exakt när hemresan äger rum. Får hoppas att han hittar hem iaf en sväng under tiden, sedan har vi plannerat att jag ska åka ner också, mest troligt efter jul o nyår nån gång. Jag längtar redan :)

Fick idag se lite bilder från lägenheten, hoppas att ni trivs pojkar!

För övrigt .. så bokade jag idag äntligen tid för ett besök hos frissan, börjar verkligen vara dags. Och ska jag våga tona ner håret till det lite mörkare?! Det återstår att se, men det är iaf så planen ser ut :) Kan bli spännande ..

Nu ska jag ta o göra mig klar för natten o sedan sova, i min alldeles för stora säng .. och imorrn, då är jag ledig! yey :)




 Saknar dig min fina prins! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback