Mitt nya jag

Eftersom jag inte har så mkt vettigt att komma med idag, tänkte jag att jag kunde ialla fall bjussa på en bild på mitt nya jag, i mörkae version!





Jag tror att jag är ganska nöjd, men jag har inte riktigt bestämmt mig ännu .. får se hur mkt det ljusnar när jag börjar tvätta det med :)

.. Ne inget vettigt dyker upp i huvudet, ska vara lite huslig och policka undan lite i läggan innan det är dags att bänka sig i soffan framför Grey's Anatomy. Har du lite att göra, kan jag rekomendera att du gör detsamma, kanal5 21.00 :)

Avslutar med att skicka en PUSS till min finaste prins! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååååååååh du är verkligen fin!!!! Min fina finaste Josefin!

2008-10-30 @ 14:44:17
Postat av: Josefin W

Glömde skriva mitt namn :) Men du är verkligen hur fin som helst!:)

2008-10-30 @ 14:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback