Måndag

Måndag kommer alltid att förbli måndag. Men just denna måndag var inte så seg, kan vara för att jag ändå jobbat hela helgen. Kanske blir segare på onsdag eftersom jag är ledig imorrn, wiiieho! Men ska faktiskt inte vara så ledig, imorgon har jag äntligen min tid hos frissan, hoppas att inte allt mitt hår försvinner .. och sedan till det stora, hur mkt kommer jag egentkligen våga färga håret? Den som lever får se ..
Efter frissan ska jag iaf springa på stan, har en hel lista här framför mig med saker jag måste hinna med .. som av någon anledning har skjutits upp. Måste bland annat köpa nya träningsskor, blir väl påminnd om det varje gång jag drar på mig mina nuvarande. Sedan ska jag äntligen o hämta ut mitt armband som jag fick av min kära mamma när jag fyllde år :)

Nu ska jag äntligen krypa ner i soffan o se på tv ända tills det är dags att gå och lägga sig, oh så skönt!

Inatt ska vi ses, i mina drömmar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback