Helgen som var

Nu var helgen över för denna gång, har hunnit med ovanligt mkt måste jag nästan säga. I fredags var det som sagt modeshow och mys med tjejerna. Lördag så var det jobb som gällde, helhelg i helgen, sedan direkt vidare till min underbara svärmor och .. vad blir hon, svägerska? :) Freddes syster Camilla iaf som var hemma över helgen, åt suveräm middag o hade lite tjejsnack. Så underbart att umgås med dem även om Fredde är borta, o vi har bestämmt att det ska bli fler träffaf :) Kul!

Vidare därifrån for jag till Jossan som var hundvakt, till världens sötaste Bamse :) En av de sötaste varelser jag någonsin skådat. Svårt att släppa ögonen från honom kan jag lova. När det var sovdags för det lilla livet bestämde jag o Jossan oss för att vi skulle se första Arn filmen, hon hade redan sett tvåan o jag har lovat att se den med pappa så det var perfekt! Och jag måste säga, över all förväntan!! Vilken bra film! :) Så nu pappsen ska vi boka in en filmkväll tillsammans. 

Idag efter jobbet drog jag direkt vidare till Norrfjärden för att umgås med dom där hemma. Åt middag, bytte däck på bilen och passade även på att ta en uppfriskande promenad. Riktigt härligt efter en hel helg med jobb :)

Nyss hemkommen och hög tid att skutta in i duschen och sedan bums isäng för att orka upp imorgon bitti, börjar tidigt .. eller okej, 9, men jag är verkligen inte någon morgonmänniska så det brukar vara tungt.

Jag säger god natt och på återseende :)

Kommentarer
Postat av: Jossan! :)

Hej gummsigumman! Så roligt att du har uppdaterat din blogg lite! Om du fortsätter såhär kommer jag ju få ha stenkoll på dig :) Vi får ta och se klart Arn filmen när vi får tid.. bara jag inte håller på bli sjuk nu.. känner mig lite hängig! Sköt om dig!! KRAAAAM

2008-10-27 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback