Halloween

Helgen är här då vi ska hedra våra döda, med ljus och tankar. Det är så otroligt fint ute på alla kyrkogårdar, hoppas verkligen att jag åker förbi någon nu i helgen, så otroligt fridfullt o vackert!


Jag tänder ett ljus för dig ikväll mormor, hoppas att du har det bra där du är nu ♥


Det andra vi förknippar med en helg som denna är fest, spöken, häxor .. ja utklädnad i alla möjliga skepnader. Hade någonstans i mig hoppats att det skulle bli en sådan tillställning för mig med iår, men det får vänta :) Kanske lika bra, så får jag fila lite mer på min outfit :D Istället blir det personalfest i Luleå, kan bli riktigt trevligt .. o säkert mkt folk. Vi är ju några stycken när de samlat ihop alla från alla butiker. Roligt o träffa alla som man annars bara pratar med i telefon :)

Ska bli så skönt att vara ledig hela helgen, och måste säga att helgen börjat riktigt bra, har haft två av mina favvotjejer här med mig ikväll :) Mycket tjejsnack och idol, som en fredagkväll ska vara. Frågar du mig så var Alice o Kevin helt klart bäst ikväll, och jag är ledsen .. men jag kan inte riktigt med Johan, men vi är väl olika .. tydligen!

Hoppas att du får en riktigt bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Josse,



Du har en utmaning att hämta i min blogg :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback