En aning mörkare

Ja mina kära vänner, nu var det gjort. Jag är härmed inget ljushuvud längre, iaf inte då det hänger på hårfärg. Tog mod till mig och gjorde mig mörk, eller mörkare iaf. Egentligen ville Carro gå ytterligare en nyans mörkare, men där fegade jag ur .. tror dock att det kan ha varit smart, får nog stor chock när jag ser mig i spegeln nu. Men man vet aldrig vad som komma skall, hipps vipps blir det den mörkare nyansen efter nästa besök ..

Resten av dagen har jag i princip spenderat på stan, och jag tror att jag lyckades uträtta de flesta av mina ärenden iaf, känns skönt :) När jag väl pallrade mig hem, med ordentligt kurrande mage, var jag lite huslig och ställde mig och gjorde hemmagjord pizza alá Josefin. Mums!

Nu har jag just kommit hem från en ordentlig prommis och välbehövlig pratstund med min käraste Josefin (inte mig själv, hihi). Såhär i efterhand är jag mer än glad att jag valde prommis före afropowerdance, kan det kanske bero på sällskapet? :D

Kommentarer
Postat av: Sofi

Men är inte jag din käraste vän också? ;( haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback