Vardagslyx

Ansiktsbehandlingen var underbar, i nästan två timmar blev jag helt ompysslad. Det är vardagslyx det :) Jag hoppas att min hud är lika nöjd som jag, eller att den blir med de dyrgriparna jag inhandlade från Dermalogica. Många kronor fattigare, men ska man vara fin så .. De har även fått riktigt bra kritik när man läser om dem, så jag hoppas innerligt att detta ska funka :)




Hann som jag misstänkte även springa på stan en sväng före och efter. Hittade mig en väska som jag länge letat efter, en liten kofta att ha över klänningen imorrn (hoppas att det passar), ett smycke och även lite julpyssel :) Ska no börja pyssla med de få julklappar jag redan inhandlat, så blir det kanske även hemmagjorda julkort iår? Får se om kreativiteten finns där.

Nu är det snart dags för IDOL, som vanligt, undra vad de har för tema ikväll? Blir spännande att se. Jag hoppas som vanligt på solstrålarna Kevin o Alice :) Får väl se om Johan kan överraska, annars tycker jag att det är dags .. sry Carro ;p 

/ Josefin

Kommentarer
Postat av: Emma (PC)

Åhhh det är så kul att läsa din blogg...:) var hittade du din väska?? som du vet är jag ju oxå ute efter en... (ska väl erkänna att jag inte kollat så mkt nu... hamnar ju alltid nere hos er på min lunchrast av nån konstig anledning....hihi

2008-11-14 @ 19:38:22
Postat av: Josse

hihi, vad kul att du tycker det :) Hittade den på HM, du ska få se den nån dag! :D ah sry, men det är ju så trevligt när ni kommer ner o hälsar på, hihi!

2008-11-14 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback